Saturday, November 6, 2010

عاشقانه - 453

453
عاشقانه
***

باشد که در نگاه تو

پیدا بمانم و تو پا به پای عشق،

این روز ها

وقتی دری گشوده نیست

در انتظار تو بیشتر خیره می شوم

از بی صدایی ات

دق می کنم

هر چه نگاه می کنم

از چشم های من بیشتر می چکی

بیشتر صدات می کنم

اما سکوت

اما سکوت

...

با بغض ِ بودن ات بیشتر مهار می شوم

این رسم نانوشته ای ست

باشد که در نگاه من

پیدا بمانی و من پا به پای عشق ،

آنقدر می نویسم ات

آنقدر صبر می خورم

تا این اضافه وزن

سنگین ترم کند

دارم به عمق می روم

دارم عمیق می شوم

تا در دلم

نزدیک تر بیابم ات

گاهی که پنجره رو راست می شود

انگار آغوش را گشوده ای

تشبیه جالبی ست

یک سمت روی من

یک رو به آسمان

باز می شوی

باشد که در نگاه من

باشد که در نگاه تو

پیدا و پا به پای عشق

...

باشد که این سکوت

امروز با صدای در

از پنجره

بیرون شود


1389.08.15


No comments: